Jáchym Brzezina

Úroveň českých hypermarketů - letáky mluví za vše

8. 07. 2013 21:15:00
Tak jsem zase dneska prošel několik letáků po cestě na tramvaj, které jsem měl ve schránce... a nestačil jsem se zase divit... takové hrubky by neudělal ani člověk se ZŠ....

Dneska jsem si zase cestou ven vzal ze schránky letáky a jen je rychle prolítl.

Nejsem žádný expert na český jazyk a určitě v textu taky dělám dost chyb, nicméně pokud bych psal něco do letáku, který je distribuovaný po celé ČR, asi bych si na tohle alespoň trochu dal pozor... leč.... některé obchody a jejich vedení má asi jiný názor.

Napřed jsem si všiml, že co týden mi v Intersparu doporučují určitý druh masa - "vcelku".... to je vcelku hezké, ale já bych možná ten kus radši "v celku". Příští týden to určitě bude zase...

viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=130#nadpis5

Interspar

Což o to, zas tak hrozná chyba to není... tedy není v porovnání s tím, co na mě čekalo po pohledu na další leták. Pravda, nikdy jsem si o prodejně Euronics nedělal velké iluze... jejich ceny jsou hodně nadsazené, výběr omezený... a asi bych ten leták rovnou vyhodil, jenže to co mi doslova bilo do očí hned na titulní straně snad ani není možné....

V letáku, který je distribuovaný po celé ČR se na titulní stránce objeví obrovský nadpis, že "slevnili zboží"... To tam opravdu není nikdo, kdo by si třeba tohoto všiml? Nikdo z těch kdo leták psal, následně kontroloval, odesílal k sazbě, do tisku... nikoho tohle asi nenapadlo, tak si dokážu představit co tam pracuje za lidi... viz obr... mluví za vše....


A je pravda, že s podobným se setkávám docela často - třeba přímo na prodejně na cedulích atd. Spíš už mi to nedalo o tom nenapsat a neuvést tyto konkrétní příklady, když jsem na to dnes takhle najednou narazil. Dalo by se to v podstatě psát denně.....

Autor: Jáchym Brzezina | karma: 18.34 | přečteno: 1115 ×
Poslední články autora