Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reakce na článek 21.století

22. 06. 2007 19:10:19
Jaká byla reakce na můj nedávný článek o časopise 21.století.
V mém minulém článku jsem se pozastavoval nad některými omyly v časopise 21.století a zejména pak mě překvapila absolutní netečnost redakce, která publikuje pouze pochvalné dopisy a jakékoli negativní komentáře nebo opravy ignoruje.

Čekal jsem, že se na diskuzním foru na oficiální stránce časopisu objeví reakce dalších čtenářů. Mým úmyslem rozhodně nebylo poškodit časopis jako takový, ale spíše naopak - doufal jsem, že pokud se najde více lidí, kterým daný problém vadí, redakce se nad sebou možná zamyslí a pokusí udělat nějaké změny.

To co se však stalo 2 dny po publikování mého článku mě naprosto utvrdilo v tom, že časopisu už asi není pomoci. Na stránce 21.stoleti.cz bylo dnes kompletně uzavřeno celé diskusní forum a vymazány byly všechny příspěvky. Nevím sice zda se jedná pouze o dočasnou záležitost a nevím také, zda se tak stalo v reakci na můj článek, ale opravdu to jen potvrzuje redakční přístup.

Chtěl bych touto cestou vzkázat redakci, že v mých očích časopis nyní klesl natolik, že už mi vůbec nestojí za to ho ani prolistovávat online, jak jsem činil po odřeknutí předplatného - a ono to už ani nejde, protože ač byl slibován kompletní archiv čísel online, ten byl k dispozici pouze 3 měsíce a nyní byl zpoplatněn.

Ještě uvádím odkaz na můj původní článek:


Autor: Jáchym Brzezina | pátek 22.6.2007 19:10 | karma článku: 8.94 | přečteno: 862x

Další články blogera

Jáchym Brzezina

Překlady článků

Čím dál víc mám pocit, že redaktor už je dnes víceméně jen překladatel a to ještě kolikrát špatný...

27.10.2015 v 12:43 | Karma článku: 7.99 | Přečteno: 376 | Diskuse

Další články z rubriky Média

Jan Bartoň

Rakousko: Volby vyhrála krajně pravicová lidová strana

Podle německých médií zvítězil v Rakousku „kluzký populismus“. Rakousko se podle německého tisku posunulo „výrazně doprava“.

17.10.2017 v 8:02 | Karma článku: 37.40 | Přečteno: 2909 | Diskuse

Tomáš Vyoral

Péče o těhotné migrantky se zanedbává, ohrožuje to budoucí Evropany. Goebbels se vrací?

Pomalu nám média, neziskovky či supermarkety začínají naznačovat, jak to s námi sociální inženýři vymysleli: z uprchlíků jsou migranti, z migrantů jsou budoucí (a lepší) Evropané! Metamorfózy a import od břehů Libye pokračují!

9.10.2017 v 11:16 | Karma článku: 44.38 | Přečteno: 3584 | Diskuse

Adam Mikulášek

Kauza lithium jako selhání českých médií

Stále jen čteme, jak jedna partaj obviňuje jinou partaj a naopak, každý se chce vykroutit z odpovědnosti, jako malé děti na pískovišti..., ale aby nám média zprostředkovala podstatu problému,

9.10.2017 v 11:05 | Karma článku: 34.22 | Přečteno: 1257 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Využijte Pavlovův reflex uživatelů internetu

Když něco googlíme, výsledkem je spousta textu a sotva pár obrázků. Shodou náhod má ve vyhledávání na Googlu právo na ilustraci většinou nějaký portál, který také patří Googlu.

5.10.2017 v 15:11 | Karma článku: 5.17 | Přečteno: 110 | Diskuse

Ladislav Kováčik

Prehľad médií 2: Médiá a cirkvi

Slovenský denník Pravda nedávno (19. 9.) priniesol svojim čitateľom článok Univerzita nedá na Prostredníka dopustiť. Článok sa zaoberá prípadom evanjelického teológa, ktorého biskupom nebol po vôli jeho postoj k homosexualite.

3.10.2017 v 12:39 | Karma článku: 5.21 | Přečteno: 159 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1043

www.meteotemplate.com



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.